maj 30



God kväll!

Hej får man väl ta och starta med , hoppas det är bra med alla er?
Haft två åter dunderdagar , jobbade lördag och fick bundit en ny kontakt, tackar
gud för denna underbara kontakten. Åkte med några goa folk till en kräftskiva utan
kräftor & var på G att skaffa mig min första tatoo
, men väntar lite med den ändå.. det
är ändå en sak jag skall ha hela livet, kan vara bra att ha ett säkert ess att sätta den på.

Spelade wii , snackade skit och drack öl, hade verkligen skittrevligt. Sedan åkte jag hem
och sov, hade en riktigt mysig natt och morgon. . nu längtar jag verkligen till torsdag med god mat och vin. .
Mitt pussel ändrar sig ständigt men faller nu på plats.

Idag har jag firat min kära mamma med en heldag tillsammans , köpt nya underkläder
på torp och shoppat tillsammans , vart hemma och lagat mat och myst , åkt med mammsis cab till
ljungskile och ötit massa glass och sen hem och dundermyst ! tack för en fin dag , jag älskar dig mamma.

Skall se om jag kan få flytta in i min lägenhet jag eventuellt får den 1 augusti med...
Underbar planering och inget farligt pris på 33Kvm. Denna sommaren kommer bli grym, totalt
underbar. Hoppas allt leder mig dit som det ser ut nu. Kan inte bli lyckligare.

Nu är det bara 10 dagar kvar tills man fyller och taggar till max för kvällen med mina tjejor !
Trädgårn !! Känner mig lite pirrrig i magen , kanske är sant att man har lättare för att bli
intresserad, kär och pirrig i magen då? ingen aning , får se vart denna känslan tar mig!
Kan bara säga att jag är totalt lycklig nu , TOTALT MAXIMALT.


MERA BÅT TILL SOMMAREN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0