Maj 28



Hallå!

Fattar inte vad det är med mig idag , heeeelt slut, sover och sover.
Tror kroppen kräver tillbaka borttappad sömn nu.

Idag skall jag jobba 17-20 och sedan vara med Saran solskjaer och sovapå
henned soffa (A) LÄNGTAR ! skönt att vi kan ses mera nu. . känns underbart.
Vaknade imorse och slängde mig på golvet helt handlöst för att komma upp ur
sängen , tacka gudarna för ingen såg mig, enda sättet att få mig ur sängen nu meraa!

Kom till skoaln runt 8 , DÅ HAR VI INGA LEKTIONER IDAG IGEN , kändes SÅDÄR!
Gick upp till öppnavåningen ochhade ite betygsprat , nöjd över min insatts trotts allt helvete
som har drabbat mig detta året ! Men nu börjar allt om på nytt, det som hänt innan har aldrig hänt
så slipper man ångra eller sakna det :)

12 dagar kvar.... det närmar sig mer och mer för varje dag! Om det  bara kan få vara fint väder med
på min födelsedag hade det varit pricken över I:et. Brun och fin är man också efter allt jäävla press
i trädgårn, tacka pappa för italienarblodet man fick ohja!

nej nu back to plugg .

LOVE / N






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0