Maj 27




Goddagen!

Igår var det en riktig toppendag som alla , bara att jag inte fick plaska
i badhuset p.g.a. min nya piercing, hade vart riktigt gott att träna de passet ja ska träna.
Jobbigt som fan men jävlar vad gott de ger på musklerna, blev att sitta med lina på rådet
en stund, kolla dansuppvisning, sålla Sarisen i handen och sendan sola.
Dagen blev mangifik ändå!
Fattar inte hur jag hinner klämma in allt mellan allt plugg & körkortsteorin, supermannen de e jag !

Idag har jag vaknat sent som fan , somnade tre inatt , frilufsdag med skolan egentligen men ja stannade hemma
och gjorde nytta med skolan med lite plugg istället och skall möta Saran solskjaer idag och gå på torp
kanske sola lite och dundermyyysa oss, skulle vart ut igår kväll och festat men stannade hemma med godispåsen
på magen och kollade kanalkungen med mamicholo och papicholo. Kuuude inte blivit bättre med en kebab med mos
på det också , håller på att feta upp mig lite till sommarens beach !
Ligger just nu med laptopen på magen
och brytit mitt löfte om ingen facebook, kommer ihåg när man skaffa de och tyckte de va helt knäppt vilken konstig sida... nu är jag fan beroende! AJ AJ AJ !

Längtar massa till den 9e nu då ja skall ha fest ! Kommer bli grymt med mina brudar & sedan trädgårn!
Crule to the eye, mötte dem på stan igår , mår smått illa och äcklas men men haha nu i efterhand skrattar
jag gott ändå :) NJUTER av att slippa draman på sandlådnivån.

Däremot skall ja tilllägga hennes frågetecken , inte jag som skapat bilden som är dålig om dig , den har han så fint byggt upp om dig. Du är säkert en supergo person, men älskar man ngn så tar man dens parti om dess äckliga historier.

Hoppas alla får en dunder dag ! det skall jag ha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0