Maj 25



Melanie Fiona - monday morning , hahah kan man låta bli att röra på
höfterna eller kan man låta bli? Helt fantastisk låt iallafall.


Låg hemma i trädgården heeela dagen igår , det gav resultat.
Träffade Kvinnan Sara solskjaer ;D
Solade lite till och myste oss, saknat dig !
Vissa vänner träffar man mycket sällan , men dock vet man precis vart de finns ändå, nära
hjärtat ! Dagens planer bli händelserik dag , fulla i smärta och mycket mysiga.

Får min födelsedagspresent idag !! Rickard du är en riktig sol i liver, store björnbroderbror.
Skall nog hända ngn gång mellan 14-18. Räknar ner dagarna till the big förfest för mig i stan...
Bara EXAKT 15 dagar kvar och de kommer gå fort som fan. Skulle gått på bal men
det blev inte av, vilken jobbig hysteri över alla dessa klänningar , ja haaaatar att använda klänning
så jag vet i tusan hur det blir på min bal XD Mamma har redan börjat med att försöka övertala mig
vilket nog är bra att börja med nu , för det är iiinte lätt!

Idag kom LÖÖÖÖÖÖN , kollar även efter en ny liten lägenhet till mig. Eventuellt blir det flytt i juli eller efter sommaren om ekonomi och annat tillåter, trivs nog faktiskt bättre som sambo isf, men eftersom jag bara störtälskar att vara ensam, så kan jag meddela att de blir mitt lilla singelbo om inte lilla amor dragit sina små pilar efter mig ;)

Nu har solen börjat att skina lite , men skulle inte tippa på ett sådant dunderväder som drog över
sunningen igår... herre gud ! Spått mig i tusentals, det ser mycket positivt ut för mig på alla fronter
även på kärleksfronten tydligen, en gammal flamma skall tydligen ångra sitt val hahahha naaaa , men men vi får väl se.

Vi åt och drack och skrattade och kom ihåg , ajj livsfarlig låt det där..
jobbar på fredag och lördag

Fredag: 17-20
lördag: 13-16


btw, fick ett riktigt visdomens ord från en som skickat det fel ,
"Verklig trygghet finns i det som aldrig kan tas ifrån dig" - helt otrligt detta är ödet !
Att ett sådant sms kom till mig när jag som mest behövde det OOJ OJ OJ !
Finns mycket vänskaper som kommer när de passar dem , sånt är jag inget för längre.... då kan man
lika bra börja kolla åt ett annat håll för jag skrattar åt sånt :) här kör vi på kvalité inget annat


..... Skall även snart skaffa min första tatuering . GUUUD vilket år detta skall bli, vågar inte ens gissa på
sommarens bravader alltså!

Nu skall ja göra mig klar tills rickard kommer .



LOVE / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0