Maj 21

Maj 21...

Haft en totalt dunderbra onsdag med tabitha, lina och vickan på trädgårn.
Träffat mycket bra folk och roat mig, fick snackat igenom mycket den kvällen med en person,
gav ingenting men men...


Vart ute och kört bilen idag, det börjar verkligen
urarta sig nu. . bara för jag verkligen har en förbannat
bra körskolelärare. All glans till centrala trafikskolan.
Till födelsedagen hoppas vi på körkortet men vi får se vart detta slutar
Imorgon är det dags för skola, får skjuts av Richard snäll som han är.

Finns så mycket människor i våran miljö som vi skall vara rädda om,
krama om dem på morgonen och uttryck värmen till dem. Har så mycket underbara
personer runt mig just nu och jag vill tacka er för er existens här på jorden, små
änglar på vita skor är ni. Vaart i stan och hyrt film med mamma och myst mig med pappa
och millan framför ikväll, riiiiktigt äcklig film, borde pluggat ikväll men jag tog mig en myskväll.
( tro mig det är jag värd efter den här jävla bakisdagen ), men man mår som man förtjänar ibland ;)

Känner mig riktigt tillfredställd ikväll , nöjd som aldrig förr.
Skall jobba hela lördagen och ut med pappa och båten, kanske lysekil?
Underbart att ha båt till sommaren och nu köper de snart wakeboard... ngn som skall med på en tur? ;O


Nej nu skall jag mysa ner mig , vi hörs och syns


Love / N



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0